• Joc de l’aigua

Escola Frederic Mistral / Tècnic Eulàlia – Fundació Collserola

Transpiració vegetal

Influència de la llum en el desenvolupament de les fulles

Joc de l’aigua
    A partir del prototip original, entregat a l’escola pel Dr. Jaume Terradas i la Dra. Marina Mir, s’ha realitzat 3 còpies de l’original que s’han entregat a les tres escoles de primària de la Fundació Collserola.

Jaume Terradas Serra

Professor emèrit d’Ecologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i investigador del CREAF. Membre emèrit de l’Institut d’Estudis Catalans. Medalla Narcís Monturiol de Ciència i Tecnologia, Premi Medi Ambient de l’Institut d’Estudis Catalans i Caixa de Sabadell, Premi de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya, primer president de la Asociación Española de Ecología Terrestre de la que és membre d’honor. També és membre d’honor de la Institució Catalana d’Història Natural i del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya.

• L’Experiència en imatges